DOLAR

38,4851$% -0.03

EURO

44,0593% -0.04

STERLİN

51,5662£% -0.37

GRAM ALTIN

4.090,86%-0,34

ONS

3.305,71%-0,34

BİST100

9.224,84%-0,88

İmsak Vakti a 02:00
İstanbul PARÇALI BULUTLU 12°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • EnSonHavadis
  • Gündem
  • Ticaret Bakanlığı'ndan aldatıcı reklamlar ve yorumlar için 30,2 milyon lira ceza

Ticaret Bakanlığı'ndan aldatıcı reklamlar ve yorumlar için 30,2 milyon lira ceza

Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu, tüketici yorumları ve finansal hizmetlere ilişkin yanıltıcı reklamlara 30,2 milyon TL para cezası ve erişim engeli tedbiri uyguladı.

ad826x90

ANKARA-BHA

Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu, 14 Şubat 2025 tarihinde yaptığı toplantıda, mevzuata aykırı bulunan 183 dosya hakkında 30,2 milyon TL para cezası uygulandı. Ayrıca 37 dosya için erişim engeli tedbiri de alındı.

Kurul, yapılan incelemelerde, özellikle tüketici yorumları, internet sitesi tasarımları ve finansal hizmetlere ilişkin reklamlarda, yanıltıcı ve manipülatif uygulamaları tespit etti.

Yorum ve derecelendirmelerle ilgili yeni düzenleme

Tüketici yorumlarının, özellikle internet üzerinden alışverişlerde diğer tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen önemli faktörlerden biri olduğuna dikkat çeken Reklam Kurulu, yorumların yalnızca ürün ya da hizmeti satın alan kişiler tarafından yapılması gerektiği yönünde bir düzenleme getirdi. Yapılan incelemede, bazı firmaların “tesis yorumları” adı altında, gerçek alıcı olmayan kullanıcılar tarafından yapılan yorumları yayımladığı tespit edilerek, ilgili firmaya durdurma ve para cezası uygulandı.

Fenerbahçe, Anderlecht'i saf dışı bıraktı, UEFA Avrupa Ligi'nde son 16 turuna yükseldi Fenerbahçe, Anderlecht’i saf dışı bıraktı, UEFA Avrupa Ligi’nde son 16 turuna yükseldi

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

27 ilde operasyon: 144 düzensiz göçmen yakalandı

HIZLI YORUM YAP